iOS 7 Resmen Yayınlandı.!

Amerikalı teknoloji devi Apple, aylardır merakla beklenen tanıtımını yaptı. ABD'nin San Francisco şehrinde düzenlenen Dünya Geneli Yazılım Geliştiricileri Konferansı'nda (WWDC) pek çok yenilik tanıtıldı. Bunlar arasında bir sonraki iphone modellerinde kullanılacak iOS 7 işletim sistemi de yer aldı.

iOS 7 VE YENİ ÖZELLİKLER
Apple'ın merakla beklenen mobil işletim sistemi iOS 7 tanıtıldı. iphone, ipad ve ipod gibi mobil cihazlarda kullanılan işletim sisteminin bir önceki versiyonu iOS 6 ile pek çok noktada ayrışıyor.
Semboller (icon), yazı karakterleri, yeni renkler tamamen değişmiş durumda. iOS 7′nin sloganı ise; "Basitlikten sadelik"
iOS 7′de üç boyutlu efektler yeni işletim sistemine ayrı bir canlılık katıyor.
Daha önceki versiyonlarda kullanıcıların ısrarla istediği 'multi-tasking' fonksiyonu nihayet bu sürümde yer alıyor. Bu özellik uygulamalar arasında rahat bir geçiş sağlıyor.
iOS 7′de bir başka yenilik ise, 'Kontrol Merkezi / Control Center' fonksiyonu. Böylelikle bu bölümde önemli olan bütün ayarlara bir anda ulaşmak mümkün olacak. Uçuş modu, kablosuz ağ (wifi) ayarları, ekran ışık ayarı, hatta el feneri fonksiyonu bile mevcut.
Söz konusu yeni mobil işletim sistemi, yeni nesil iphone'larda kullanılacak.


SAFARİ'DE YENİLİKLER
iOS 7′nin yanı sıra Tim Cook'un tanıtımını yaptığı bir başka yenilik ise Apple'un internet tarayıcısı (internet browser) Safari'de yapılmış.
Başlıca öne çıkan özellikleri: Artık 8′den fazla pencere (tab) yan yana açılabilecek, ayrıca Apple uygulamaları otomatik olarak aktualize edilecek.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Eksik etmediğiniz için Teşekkürler =)